Gluposti i bilješke :)

*Ekskurzija!*

Evo mene nazad.. Nije me bilo ni 1., ni 2., a 3. navečer sam došla doma, ali sam bila umorna i morala sam brzo ća s kompa pa nisam stigla ništa napisati. Ima puuno toga, ali nešto ću i izostaviti jer nije sve za javnost. Pa da krenem..

1.10. - PRVI DAN

Ustala u 5 ujutro. Nije mi se ni spavalo toliko. Spremila sam se i krenula vući onaj kofer niz stepenice. Vani je bio pravi mrak, ništa se nije vidjelo. S tatom sam krenula po Saritu pa smo išli do parkirališta. Ja i Sarita smo s ostalima čekale bus i kad je došao stajale smo kraj vrata da možemo zauzimati mjesta. Ja sam išla na zadnja, a Sarita na prednja vrata. Prednja su se otvorila i Sarita je odmah zauzela predzadnje mjesto. Svi smo ušli u bus i krenuli. Tako smo se vozili do Senja. Tamo smo malo stali i neš pojeli. Išli smo dalje na Dalmatinu i stajali na nekim stajalištima. Na jednom stajalištu sam s Prpotom lovila one igračkice (ono kad se baci 2 kune, bilo je toga i u Konzumu), ali nikako da ih ulovimo! Prpo je ubacio 2 kune i nije mu radilo! "Idem se tužit!", rekao je. Ja sam krepavala.. Pokrali su nas!! Haha.. I došli mi kasnije do Zadra. Bilo je oblačno. Malo smo šetali i išli u neki samostan. Mene je mama taman zvala i mob mi je vibrirao minutu! Jooj.. Prošli smo oko crkve sv. Donata. Šteta što mi frendica iz Zadra nije mogla doći, baš je bila u školi.. Kasnije smo išli do rive. Ispod nas su bile orgulje i kako se more kretalo tako su svirale. Stalno se čuo njihov zvuk.. Poslije smo išli do nečeg plavog što po noći svjetli, mislim da se zove Pozdrav Suncu. Malo sam se slikala s Luckom. Krenuli smo iz Zadra dolje prema Makarskoj. Tamo smo se također slikali kod rive. Bile su neke klupice pa smo sjeli na njih. Napokon smo krenuli prema našem hotelu Astarea u Mlinima. Nešto prije dolaska ja i Prpo smo počeli pjevati Dobrodošla tugo. Priključile su nam se i Barbara i Mela. Pjevali smo i Zidove, Aspirin (koji me već tako živcira), .. Kad smo došli do hotela vidjeli smo da je to neki veliki hotel i stajali kod ulaza čekajući ključeve soba. Raspoređivali su nas u sobe i ja sam završila s Natalijom i Barbarom u sobi 606. Sarita je s Paolom u 603, Prpo, Sandy i Haris u 604, Janja i Tina 612, Maki, Kate i Ana 729, Lucka i Andreica 704, Jurič i Luka 702, .. Mi smo bili skroz u prizemlju, mi sa do 612, ovi do 704 na prvom katu, a Maki i ove na trećem, skroz gore. Imali smo i balkone i preko njih pričali s ostalima. Moja soba imala je jedan bračni i obični krevet na kojem sam bila ja. Imali smo i telefon. Nakon spremanja otišli smo na večeru uz svijeće. Sjedila sam s Natalijom i Barbarom. Mogli smo birati što ćemo jesti. Moglo se čak uzeti i sladoled. Nakon večere išli smo se spremiti. Ja sam se okupala i oprala kosu i neš nas je raska zvala u predvorje pa sam otišla tamo s mokrom kosom. Tada smo krenuli na plažu. Nismo se kupali, nego smo sjeli na neke ležaljke. Bacala sam kamenčiće u more s Renatom i Prpotom. Neš smo pričali i oko pola noći krenuli prema sobama. No tu nije bio kraj! Malo smo išli po sobama. Nas 3 su cekavci zvali pa smo oko 1 i pol išle okolo po hodnicima i kucale na vrata. Poslije su nas pustili u sobu i vidjele smo da ih je ondje najmanje 10! Stalno smo neš pričali i crkavali.. Jednom su s nama išli i Haris i Prpo, no pobjegli smo jer je Prpo kao vidio rasku pa se prepao. Ali nas 3 nitko nije skužio, samo je kasnije neka stara izašla van, a neki cekavci počeli :"Somebody, somebody..Kako se kaže kucati?" "Knock!", kažem. "Somebody knock!" Haha.. Kako sam se ja nasmijala tu večer.. A ova stara gleda šta je nama :D:D Još smo s njima trčale po hodnicima i Frelih se bacio u neku kolijevku tamo.. Nas 3 otišle smo u našu sobu. Bile smo i kod Harisa pa se Prpo bacao na Sandya a ovaj bio sav ljut na njega.. Haha.. I zaspale mi oko 3 i pol, a cekavci nas zovu i kažu da će doć.. Na kraju smo zaspale, a oni nisu ni došli.

2.10. - DRUGI DAN

Ustale mi oko 7 i pol. Sredile se i otišle na doručak. Opet smo mogle birati što ćemo jesti. Nakon doručka smo stali pred bus i čekali odlazak u Dubrovnik. Na putu smo stali da bismo mogli slikati zidine. Kad smo ondje došli malo smo šetali i dospjeli na Stradun. Išli smo u crkvu sv. Dominika, isto u neki samostan, šta ja znam.. Poslije smo imali slobodno pa smo kupili neš u Konzumu, pizzu itd.. Tada smo šetali po Dubrovačkim zidinama. Stalno sam slikala i pričala s Renatom. Poslije smo se skupili i ja sam bila s Andreicom, Luckom i Renatom, a on nam je grizao ulaznice za Dubrovačke zidine :D Dosta smo dugo bili u Dubrovniku, oko 4 sata.. U 1 i pol išli smo na ručak nazad u hotel. Nakon ručka još smo malo otišle u sobe i spremile se za Cavtat. Krenuli smo tamo oko 15 i 15. Penjali smo se do nekog mauzoleja. Kad smo bili u njemu Matek je zvonio i ful se čulo. Na kraju smo mu zapljeskali. Spustili smo se do plaže i oni koji su mogli i htjeli kupali su se. Iz našeg razreda samo Maki, Juspa, Prpoti, Haris, Vito i Sandy, dok kod cekavaca gotovo svi dečki i 4 cure. Mi vani sjedili smo na ležaljkama i slušali mjuzu. Čak se i profesor iz TZK-a okupao! Poslije smo nas par cura i Vito išli u kafić. Vitek je naručio Red Bull. "Ooooo!", kaže konobarica, a Vitek :"Šta?" "Ništa, samo kažem." Haha.. Ja i Sarita pile smo Sprite, a ostale su naručile toplu čokoladu. Išle smo do plaže i Anu je zvala Mela i rekla da su u busu. Sve smo počele trčati, nismo ni znale da su ovi došli do busa! Krenuli smo nazad prema hotelu na večeru. Sjela sam s Renatom, Vitom i Juričem jer su ove dvije našle neko novo mjesto. Mama od Juspe pitala nas je može li do nas i smeta li, a Renato je rekao da ne smeta. Dok je išla po hranu došle su Tina i Janja i Renato je rekao da brzo sjednu.. Haha.. I dođe mama od Juspe i ja kažem :"One su došle!", i nasmijem se na nešto o čemu smo već prije pričali. "Nije uopće smiješno! Kako bi tebi bilo?", rekla mi je mama od Juspe i otišla, a ja gledam šta je ovo sad. Posije su se Janja i Tina išle ispričati, a mama da je rekla da nije OK da sam joj se nasmijala u facu. Poslije sam išla to riješiti i objasnila sam da se nisam smijala njoj, a ona je rekla da se ne ljuti.. S tim smo riješile, a onda su došli novi problemi. Raska i ravnatelj su nam zabranili da idemo iz sobe u sobu, da trčimo, da glasnije pričamo, jer da su se ovi debili starkelje tužili na nas. Poslije su počeli s pričom da su neki prelazili iz balkona na balkon, pa je opet bilo svega. Luka je odao Vita. Vito je cijelu večer bio u depri, a s Lukom gotovo nitko više nije progovorio. Svi smo bili u šoku neko vrijeme a onda je počela zabava. Opet smo bili na plaži. Skinuli smo tene, podvili traperice i otišli u more! Počeli smo pjevati. Neki su plakali jer su shvatili da se rastajemo iduće godine i da više ništa neće biti isto, da nikad više neće biti našeg 8.a.. Kako sam ja imala haljinicu-majicu, skinula sam i traperice i bilo mi je puno lakše. Tada me Edita polila, pa sam ja nju, pa me je Janja polila, pa sam i ja nju.. Prpo je došao sav mokar i htio je da se ja, Edita i Janja bacimo s njim u more kad smo već svi ovako mokri, ali ja nisam htjela, a ni one, jer šta bismo kasnije? Izišli smo iz mora. Nismo ni imale ručnika nego smo samo sve navukle na sebe, tene i to.. Otišli smo do zidića. Malo smo pričali. Neke su cure pjevale, neke sjedile.. Ja sam sjedila, jer me nije bilo volje više pjevati. Sarita je razmišljala i čula sam da joj je došao ravnatelj i pitao ju :"Šta ti stalno nešto razmišljaš?" Hehe.. Poslije sam došla do nje i Mele i došla je profa iz tehničkog. Sarita joj je ispričala što ju muči a Katica joj je ful pomogla, pričala s njom o tome, davala joj savjete.. Ja nisam mogla vjerovat. Tko bi rekao da ona umišljena glupača može ovako nešto raditi? Ona je možda umišljena kad ju vidiš u školi, ali kad ju upoznaš vidiš da je žena ful OK. Poslije smo išli u sobe. Opet smo malo bile s Prpotom i Harisom. Dopisivala sam se s Melom, a ona je rekla da je njima gore bio stražar i da gleda tko ide iz sobe u sobu itd.. Barbara se dopisivala sa svojim dečkom, a kasnije je ispalo da to uopće nije bio njen dečko..

3.10. - TREĆI DAN

"I’m bringing sexy back, YEA,
Them other boys don’t know how to act, YEA,
I think you're special, what's behind your back?
So turn around and I'll pick up the slack.
Take 'em to the bridge
DIRTY BABE, AAAAHAAAAAAA!!!!"

Tako sam se probudila, a za to deranje je zahvalan Natalijin mobitel, lol.. Opet smo se spremile i spakirale. Danas smo napuštali naš hotel. Kiša je padala kao luda. Vukli smo kofere do drugog hotela gdje smo jeli. Doručkovali smo čoko-krem namaz.. Haha.. Opet sam sjedila s ovima od jučer. Šteta što nije bilo sladoleda. Krenuli smo za Neum. Danas smo mogli sjediti drukčije u busu i ja sam ušla prva u bus i zauzela jedno od zadnjih sjedala. Red Bull (Vito) je sjeo do mene. Slušala sam mjuzu na mobu i pričala s Red Bullom. Na putu smo stali tamo kod nekih mandarina. Red Bull je došao u bus s nekom bočicom orahovnjače i rekao :"Evo, kupio sam med!" Ja i Lucka smo mu rekle da to sigurno nije med i on se vratio. Kasnije je došao u bus i rekao da je to bila orahovnjača i da je dobro prošao jer da mu je ta neka dobra žena vratila 10 kuna. Na kraju nije ni kupio med.. Došli smo do Neuma i tamo neš kupili, za jest i tako. Profa iz engleskog je za djecu kupila dvije šteke Ronhilla. Tamo su me prebacili na neku M:TEL mrežu i zaželjeli mi ugodan boravak u Bosni i Hercegovini, a poslije su me vratili na VIP. Putovali smo do Splita. Do Splita smo igrali kao neku bocu istine, ali nismo niš vrtili, nego smo sami birali koga ćemo neš pitati. U Splitu smo bili u nekoj crkvi i negdje gdje se bacaju novčići. Čula sam da cekavci pričaju da su prevarili Barbaru i da su joj slali poruke kao da su njen dečko! Nisam mogla vjerovat! Barbara je bila razočarana. Koji su to debili.. Dotakla sam Grgurov palac i nešto zaželjela :D:D Poslije smo šetali po Splitu, imali smo slobodno. Kupila sam neke razglednice, neki suvenir, sladoled, a Sarita je kupila vezice. Okupili smo se i krenuli nazad u bus. Svuda su bili štandovi i moglo se kupit kup toga na Hajdukov grb. U busu je Maki glumila da je Srpkinja. Krenuli smo prema Mercatoru u Solinu gdje smo imali ručak. Kad smo jeli pomfri, još prije nam je prva konobarica podijelila kečap u vrećici, a kako smo to sve dali Sandyu niš nam nije ostalo pa nam je i ova druga podijelila kečape! Haha.. Sandy ih je onda imao barem 10 u džepu! Poslije je uvalio Renatu u džep jedan i pitali smo ga ima li što u džepu a on je rekao da nema. Poslije je vidio da ima :D Nastavili smo putovati i opet igrali isto samo sa izazovima. Ja sam igrala, ali bez ljubljenja u usta i skidanja. Morala sam sjest Red Bullu u krilo, Prpo me morao poljubiti u obraz.. Ubrzo smo prestali jer ih je malo igralo. Kako se mračilo sve se više približavalo vrijeme pjevanja u busu. Već oko 7 krenuli smo pjevati. Opet smo ja i Prpo bili glavni u pjevanju. Pjevali smo Igru bez granica, Veži me za sebe, Srce vatreno, Samo je jedno.. Ma odlično je bilo, stvarno.. Stali smo negdje i kupila sam malo slatkiša. Sve sam stavila u torbicu i ostavila to za doma. Tako sam do doma pričala najviše s Flipijem (Renatom, rekao je da ga tako zovem) o Red Bullu, kako je rekao da je ono med, i nismo mu se mogli prestat smijat.. Haha.. "Gdje je med?", pitala sam Red Bulla. "Kod one babe!" Haha.. Već oko Senja počela je padati kiša i nije nam dala mira sve do Viškova. Maki je neš plakala, Sarita bila ljuta, ma nemam blage zaš.. Niš se ne smije znat. Pričala sam s Flipijem o Linkin Parku. Rekao je da Mike Shinoda pjeva i u Fort Minoru. Stalno smo slušali In the End i Remember the Name. Došli smo do Viškova i mene i Saritu je kući odveo moj tata........

Evo, to je sve. Mogu reći još samo - SUPER EKSKURZIJA!!
Pozz od Romkinje (vi anonimci mi idete na jetra, a i oni drugi koji mi zbog imena seru da sam ciganka)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


***NADOGRADNJA POSTA :D***

Malo slikica i video..
(da vidite tko je na slici, stavite kursor na sliku :D)

Ja i Lucka u Zadru

Prpo i ja u Makarskoj



Na ovoj snimci imam neki čudan glas, ali inače mi je Maki stalno govorila da idem za pjevačicu jer da jako lijepo pjevam :D

04.10.2008. u 12:40 | 127 Komentara | Print | # | ^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< listopad, 2008 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Studeni 2019 (1)
Siječanj 2017 (1)
Lipanj 2014 (1)
Prosinac 2013 (1)
Veljača 2012 (1)
Lipanj 2011 (1)
Travanj 2011 (1)
Prosinac 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (1)
Veljača 2009 (1)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (6)
Listopad 2008 (7)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (1)

Neš o meni..

Nadimak : Romi
Datum rođenja : 15.04.1994. u Rijeci..
Hobi : pjevanje, plesanje, druženje s frendovima, Internet ofcourse :)
MSN : imaju oni koji trebaju :D
Za koji klub navijam : Rijeka
Moje osobine : iskrena :), uvijek se smijem :), volim pomoći :), brzopleta :(, preznatiželjna :(
Mrzim : heavy metal, umišljene ljude najviše, folirante..
Boja kose : crna
Boja očiju : tamno smeđa
..

Linkovi :D

Sisterica :D
Tina :D
Anchy :D
Katarina :D
Robi :D
Iva :D

Gluposti


Internet
myblackeyes.blog.hr

Postovi

SVI MOJI DOSADAŠNJI POSTOVI..

1. *Moj prvi post* - 12.08.2008. - moj povratak u blogerski svijet..
2. *Evo mene ipak..* - 21.09.2008. - sve o subotnjoj Matejni, jednom od naj dana u mom životu..
3. *Novi post :P* - 24.09.2008. - o nedjeljnoj Matejni, 3 iz informatike, iščekivanje ekskurzije..
4. *Haha..* - 25.09.2008. - "mjesečnica" veze Sarite i Čakija, ruža, tangice, preživljavanje bez Interneta :D.. Post s čak 474 komova!
5. *Hellou* - 28.09.2008. - odlazak do Nane, događaji na misi, napad na Ivanu..
6. *Ekskurzija!* - 04.10.2008. - prilično detaljan opis svega na ekskurziji, 3 super dana..
7. *Nothing special.. For you.. :D* - 08.10.2008. - Lorenov rođendan, otkrivanje mame i tate lažljivaca, pomalo postajem u depri jer je bilo svega..
8. *Good and bad anyway makes me sad.. Rima! :D* - 12.10.2008. - vrijeme depre, glupiranje s Čančarom i Saritom, krađa krafni i kruha, Nana opasna navijačica..
9. *Godina bez Toše i magla.. :(, Sve drugo.. :)* - 16.10.2008. - nema depre jer se dogodio preokret u mom životu (dečko), užasni vozač Garića, algebarski izrazi, "vjetrovi" na fizici, 5- iz TZK-a, godina bez Toše..
10. *Kako neki ljudi znaju živcirat.. Joj!!* - 20.10.2008. - ja živčana zbog debila Mladenića i zbog svih koji mi ne daju mira što se tiče veze, poruka za Nanu na klupi, krepavanje na misi, prvi date..
11. *Opet anonimci..* - 24.10.2008. - iščekivanje iznenađenja koja su nažalost ipak propala, o povijesti, dosađivanje na kemiji, osmašice pušile u svlačionici, anonimci ne daju mira..
12. *Dosta mi je školeeeeeeee.. I anonimaca!!* - 28.10.2008. - drugi date, smrzavanje nakon mise, glupiranje s ekipom na putu do doma, dvije dvojke iz hrvatskog, anonimci ne prestaju..
13. *Svašta!* - 01.11.2008. - treći date, sjećanja na ekskurziju, trojka iz povijesti, Nanina baba se miješa u moj život, Mladenić i Čančar ne prestaju..
14. *Kečina i bod do 3.. :((((* - 05.11.2008. - iz fizike bod do 3, dobar rad iz likovnog, kečina iz geografije, iščekivanje ispita iz matiše, Prpo bez obzira na moja upozorenja nastavlja..
15. *Glupi bodovi.. - 09.11.2008. - pitala me engleski i neznam koliko sam dobila, iz hrvatskog bod do 4, iz povijesti pola boda do 4, ništa od nalaska.. :(
16. *Dečki su kao WC - ili su posrani, ili zauzeti!* - 15.11.2008. - prekid sa Sharrkyem..
17. *Dva manje.. Koja ocjena!* - 19.11.2008. - utakmica Rijeke i Dinama, Stipe provaljivao, pisali prikaz predstave, 2- iz fizike..
18. *Dosadan post* - 29.11.2008. - o Danu keca, 5 iz engleskog, o Saritinoj simpi, o utakmici..
19. *Evo posta :D* - 17.12.2008. - nisam od volje, prolazim s 4, Nanin rođendan, priredba, nepravedna profa..
20. *20. post i još neš x)* - 10.02.2009. - obavijest
..ima ih još al ne da mi se bilježit.gledajte po kalendaru.xD

POSTOVI VEZANI ZA MENE..

Tana -
...Zima je stigla... - 18.11.2008. - Tani je žao mene..